  • Data: 2004-01-26 14:45:57
    Temat: Re: Zatrzymali mi samochod!!!
    Od: Apollo<a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Samachod jest stary i dokumenty mam wpozadku tylko celnikowi na
    granicy sie cos ubzduralo ze brak mi jakiejs pieczatki w dowodzie i
    dlatego stwierdzil ze jest falszywy. Jednak na komendzie stwierdzono
    ze w moim miescie nie steplowano tej owej pieczatki ktorej szukal
    celnik i ze dowod nie jest podrobiony. Pozostaje jeszcze kwestja
    samochodu. Cala sprawa ciagnie sie juz ponad miesiac a konca nie
    widac. Moze ktos potrafi mi odpowiedziec w jaki sposob moge wymusic
    przyspieszenie sprawy i odzyskac samochod. Dodam tylko ze
    samochod jest naprawede stary ma 18 lat i to naprawde jest smieszne
    nie mowiac juz jakie przejscia mialem przez tych cenikow na granicy.

    Naprawde prosze o pomoc i jakas dobra rade.

    -> http://usenet.pomocprawna.info