  • 11. Data: 2009-01-30 21:03:15
    Temat: Re: [OT] Re: Zatarcie w praktyce
    Od: Patryk Włos <p...@i...peel>

    > Owszem, a niektórych najcięższych przestępstw, ciężkich popełnionych nie
    > pierwszy raz to może by lepiej spod zatarcia w ogóle wyłączyć?

    Ja byłbym raczej za tym (ewentualnie już tak patrząc z punktu widzenia
    dawania szansy), aby zatarcie następowało po X latach, ale w X wieku
    karanego - podobnie z więzieniem.

    Np. za morderstwo dostajesz dożywocie - i możesz wyjść, ale dopiero
    wtedy, gdy będziesz na tyle stary i niedołężny, aby nie stanowić już
    żadnego fizycznego zagrożenia.

    --
    Zobacz, jak się pracuje w Google:
    http://pracownik.blogspot.com

  • 12. Data: 2009-01-31 07:55:39
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > Np. za morderstwo dostajesz dożywocie - i możesz wyjść, ale dopiero
    > wtedy, gdy będziesz na tyle stary i niedołężny, aby nie stanowić już
    > żadnego fizycznego zagrożenia.

    eeee. Lepiej sumowac wyroki. Zabiles 4 osoby dostajesz 100 lat. Mozesz
    ubiegac sie o przedterminowe zwolnienie po 1/2 kary.

    Zatarcie np. po calym okresie zaplanowanej kary + 10-20 lat

    Icek

  • 13. Data: 2009-01-31 13:28:44
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Icek pisze:

    > eeee. Lepiej sumowac wyroki. Zabiles 4 osoby dostajesz 100 lat. Mozesz
    > ubiegac sie o przedterminowe zwolnienie po 1/2 kary.
    >
    > Zatarcie np. po calym okresie zaplanowanej kary + 10-20 lat

    ROTFL

    A jak ktoś publicznie znieważy 30 dygnitarzy, to powinien iść siedzieć
    na 90 lat? ;->

    Lecz się ;-P