  • Data: 2004-10-28 12:51:50
    Temat: Zaświadczenie o niekaralności
    Od: "Brusek" <b...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    sąd zażądał ode mnie uzupełnienia dokumentów o zaświadczenie o
    niekaralności.
    Problem jest w tym, że sąd jest w Łodzi a ja się nie bardzo moge ruszyć z
    Warszawy. Pytanie: czy wyciąg z KRK można uzyskać korespondencyjnie? Tj. ja
    wysyłam wypełniony formularz zapytania o udzielenie informacji o osobie (ze
    znaczkiem skarbowym) a oni odsyłają mi informacje że nie byłam karana.
    Dzięki za wyjaśnienie

    PS Dzwoniłam do sądu ale nie byli mi w stanie udzielic miarodajnej
    odpowiedzi (tj, jedna pani mówiła że można, druga że w żadnym wypadku czyli
    remis)
    Pozdrawiam
    Beata