  • Data: 2004-10-29 10:31:26
    Temat: Re: Zaświadczenie o niekaralności
    Od: "Brusek" <b...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > To bierzesz w lapke 50zl i idziesz w Wawie do:
    > Krakowego Rejestru Karnego
    > ul. Zyciezcow 34
    > pn: 9-17, wt-pt: 9-14.30.

    Wielkie dzięki za szczegółowe instrukcje. Może mój post był nieco
    chaotyczny ale z pisma które otrzymałam z sądu okręgowego w Piotrkowie
    Trybunalskim stoi jak byk że mam się udac do KRK do Łodzi - nie bardzo się
    orientuję czy KRK podlega rejonizacji czy też informacje o niekaralności
    mogę uzyskać w krótymkolwiek z miast.

    No chyba ze chodzilo Ci o cos innego, niz zdobycie takiego
    > zaswiadczenia.

    Potrzebuję wyłacznie świstka, który udowodni sądowi, że nigdy nie miałam
    zatargów z wymiarem spawiedliwości ( i obym nigdy nie miała)
    Jeszcze raz dzięki :)
    pozdrawaim
    Beata