    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zasłyszane w tokfm
    Date: Thu, 28 Dec 2023 19:34:15 +0100

    On Thu, 28 Dec 2023 18:05:04 +0100, Shrek wrote:

    > Z tego co pamiętam to następnego dnia miedzy rano a południem, po
    > uprzedniej telefonicznej rozmowie (nie było napisane kto dzwonił). Więc
    > minister płaszczak jako dowód że dorsz nie poinformował ministerstawa
    > załączył dokument w którym stoi napisane że zostali powiadomieni
    > dwukrotnie - raz rozmawiali na ten temat telefonicznie telefonicznie a
    > potem dodatkowym raportem:P

    Ja tam nie wiem, ale po miesiącach, jak sprawa wybuchla, to mógł
    sprawdzic tylko raport dzienny.
    Ciekawe czy czyta wszystkie, czy to jakis sekretarz czyta, i jak nie
    ma nic ciekawego, to od razu do archiwum ..

    > Z tego co pamiętam raport złożono przed naruszeniem, potem widocznie
    > jakoś powiadomono skoro po rozmowie telefonicznej złożono dodatkowy
    > raport. A w następnym raporcie głównym to nie wiadomo co było.

    Raport powinien być chyba dzienny/dobowy, czy jakos tak.
    Jak zdarzyło się za późno, to powinien trafic do kolejnego.

    No chyba, ze nikt nie wiedział co się dokładnie stało, policja sie
    ociągała z poszukiwaniem, i sie sprawa przedłużyła poza raport.

    No ale skoro takowy był, to chyba by nie stawiał zarzutu, że go nie
    poinformowano - wiec raczej nie mógł znaleźć, może dlatego, ze
    dodatkowy - sprawdził tylko dzienny z danego dnia, a tam pusto ...
    no ale żeby sprawę robić jak się wyjaśniło, ze jednak był?

    J.