  • 101. Data: 2023-12-29 19:00:49
    Temat: Re: Zasłyszane w tokfm
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 29 Dec 2023 18:46:35 +0100, _Master_ wrote:

    > O widzisz! Mamy TO ;-)
    >
    > Jest ryzyko że bogatsi będą zawsze wygrywać a ci mniej bogaci nie będą
    > mieli jak się przebić
    >
    > Tak to poważne ryzyko dostrzeżone przez konstytucjonalistów
    >
    > A w kwestii mediów?
    >
    > Czyż nie powinniśmy zadbać aby rynku nie przejmowali tylko bogatsi?
    > Czy zróżnicowany przekaz medialny nie będzie przypadkiem TEŻ Lepszy?

    No ale kto ma zadbac o ten zróżnicowany przekaz miedialny?
    Przeciez nie PiS.

    Dwoch prezesów w TVP?
    Jednego niech wyznacza wiekszosc Sejmowa i rządzi w TVP1, a drugiego
    opozycja i rządzi w TVP2 ?

    > Pamiętasz to zdjęcie z Tuskiem a wokół niego dziennikarze i każdy trzyma
    > kostkę TVNu?

    Nie, ale kiedy to było?
    I gdzie była wtedy TVP, i gdzie Polsat?

    J.

  • 102. Data: 2023-12-29 19:02:39
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2023-12-29 o 18:57, J.F pisze:

    > Z naprawianiem ma, bo jak TVP wyglądała przez 8 lat, to wie ten, kto
    > choc raz oglądał :-)

    Usprawiedliwiasz łamanie prawa opinią (słuszną) o działaniu TVP

    To trochę ZA MAŁO

    PS. Zauważ że usprawiedliwiasz tym co robiła tvp a nie rząd pisu
    Symptomatyczne ;-)

  • 103. Data: 2023-12-29 19:07:47
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2023-12-29 o 19:00, J.F pisze:

> [...]
    > Przeciez nie PiS.
    >
    > Dwoch prezesów w TVP?
    > Jednego niech wyznacza wiekszosc Sejmowa i rządzi w TVP1, a drugiego

    Jest to jakiś pomysł. Z pewnością nie zadba o to Sienkiewicz

    Zauważyłeś że jesteś lepszy od Tuska? On nie ma żadnego pomysłu.
    Jakaś mglista zapowiedź ustawy. Ona powinna być już NAPISANA.
    Miał czas ;-)

    > Nie, ale kiedy to było?

    Taki mem. Znajdź sobie ;-)

  • 104. Data: 2023-12-29 19:11:19
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2023-12-29 o 16:05, cef pisze:
    > Mieszasz różne systemy walutowe.
    > Pracownik to jest pracownik i ma ciasno zapisane co mu wolno w pracy.

    A prawnik ma luźno? Chyba w porach ;-)

    Prawo traktowane jako "sztuka" to GOOOWNO nie prawo.

    Nie służy obywatelowi tylko "aktorom"

    Niech sobie zbudują swój cyrk za swoje pieniądze i uprawiają "miłość" do
    prawa.

    Ja płacę. Ja wymagam.

  • 105. Data: 2023-12-29 19:29:54
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 29 Dec 2023 19:07:47 +0100, _Master_ wrote:

> [...]
    >
    > Zauważyłeś że jesteś lepszy od Tuska? On nie ma żadnego pomysłu.
    > Jakaś mglista zapowiedź ustawy. Ona powinna być już NAPISANA.

    Ale po co? On chciał wszystko.
    Zasady podziału moga uzgadniac za 3 lata :-)

    Tylko trzeba by chyba do Konsytucji wpisac, zeby następny nie znów nie
    poszedł na Rympał :-)

    Nie wiem tylko, czy miał plan na przejęcie, czy bez planu, bo coś
    długo zwlekali :-) A planów mogę wymyslec jeszcze kilka :-)

    Mowią ludzie, ze BBC jest wzorem telewizji publicznej, i zaden polityk
    nie odważy sie w niej mieszać, bo wybory przegra. No cóż, u nas widać
    wyborcy nie dorośli.
    Z kolei w USA nie ma żadnej państwowej TV, i jak widać można z tym
    żyć.

    W sumie to ta ustawa o RMN jest niby w porządku, bo trzech czlonków
    wyznacza Sejm, a dwóch prezydent, sposród sejmowej opozycji.
    Ale widac 3:2 to za mało.

    > Taki mem. Znajdź sobie ;-)

    No, jak TVP przeinaczało, to do kogo miał mówic?
    Dobrze, ze TVN zostało.
    A pamietasz, kto chciał zlikwidować TVN?

    https://kwejk.pl/tag/mikrofony
    tylko dwa.

    Za to te inne o pracy na dwa etaty ... interesujace :-)

    J.

  • 106. Data: 2023-12-29 19:35:31
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 29 Dec 2023 19:02:39 +0100, _Master_ wrote:

    > Usprawiedliwiasz łamanie prawa opinią (słuszną) o działaniu TVP
    >
    > To trochę ZA MAŁO
    >
    > PS. Zauważ że usprawiedliwiasz tym co robiła tvp a nie rząd pisu
    > Symptomatyczne ;-)

    Przeciez to to samo ... przez 8 lat :-)

    Jakby TVP się mogła postawic ... nie mogła.
    Teraz prezes Matyszkiewicz miał pewne podstawy, ale wolał nie wojowac,
    teraz neo-prezes Adamczyk ma pewne podstawy, ale troche za późno,
    bo prezydent nie pomyslał i Sienkiewicz go wy***ał.

    J.

  • 107. Data: 2023-12-29 19:49:16
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2023-12-29 o 18:07, J.F pisze:

    > Ale wtedy moze byc juz inny prezydent :-)
    >
    > Akurat z uzasadnienia do poprzedniego wyroku wynikało, ze stosowne
    > wnioski składał w terminie, i zgody dostawał, wiec jak mu sad zarzuca,
    > ze bezpodstawnie, to gdzie były sady i prokurator, jak zezwolenia
    > wydawali?

    Ja też myślę, że za pegasusa przeciągną w sądzie sprawę
    i wyrok będzie za innego prezydenta, który może nie ułaskawić.
    Tak więc życie im się skomplikuje juz teraz - utrata mandatów
    i pełenienie funkcji a potem odsiadka.

  • 108. Data: 2023-12-29 19:49:38
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2023-12-29 o 19:11, _Master_ pisze:

> [...]
    >
    > Nie służy obywatelowi tylko "aktorom"
    >
    > Niech sobie zbudują swój cyrk za swoje pieniądze i uprawiają "miłość" do

    Daj spokój już dzieciaku.

  • 109. Data: 2023-12-29 20:26:48
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 29 Dec 2023 19:49:16 +0100, cef wrote:

    > Ja też myślę, że za pegasusa przeciągną w sądzie sprawę
    > i wyrok będzie za innego prezydenta, który może nie ułaskawić.
    > Tak więc życie im się skomplikuje juz teraz - utrata mandatów
    > i pełenienie funkcji a potem odsiadka.

    Albo złosliwie przyspieszą, i bedzie ich musial Duda ułaskawic przed
    wyrokiem :-)

    No chyba, ze wykiwaja system, sie przyznaja i wyrok bedzie mógł być
    szybko :-)

    J.

  • 110. Data: 2023-12-29 20:53:47
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2023-12-29 o 17:55, J.F pisze:
    > Kasa na razie jest. Ale w przyszłosci nie będzie.
    > Wiec likwidacja jest możliwa.

    Nie likwidacja. UPADŁOŚĆ.

    Przecież Duda dał prezent ;-)