    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zasłyszane w tokfm
    Date: Fri, 29 Dec 2023 19:29:54 +0100

    On Fri, 29 Dec 2023 19:07:47 +0100, _Master_ wrote:

    > Jest to jakiś pomysł. Z pewnością nie zadba o to Sienkiewicz
    >
    > Zauważyłeś że jesteś lepszy od Tuska? On nie ma żadnego pomysłu.
    > Jakaś mglista zapowiedź ustawy. Ona powinna być już NAPISANA.
    > Miał czas ;-)

    Ale po co? On chciał wszystko.
    Zasady podziału moga uzgadniac za 3 lata :-)

    Tylko trzeba by chyba do Konsytucji wpisac, zeby następny nie znów nie
    poszedł na Rympał :-)

    Nie wiem tylko, czy miał plan na przejęcie, czy bez planu, bo coś
    długo zwlekali :-) A planów mogę wymyslec jeszcze kilka :-)

    Mowią ludzie, ze BBC jest wzorem telewizji publicznej, i zaden polityk
    nie odważy sie w niej mieszać, bo wybory przegra. No cóż, u nas widać
    wyborcy nie dorośli.
    Z kolei w USA nie ma żadnej państwowej TV, i jak widać można z tym
    żyć.

    W sumie to ta ustawa o RMN jest niby w porządku, bo trzech czlonków
    wyznacza Sejm, a dwóch prezydent, sposród sejmowej opozycji.
    Ale widac 3:2 to za mało.

    > Taki mem. Znajdź sobie ;-)

    No, jak TVP przeinaczało, to do kogo miał mówic?
    Dobrze, ze TVN zostało.
    A pamietasz, kto chciał zlikwidować TVN?

    https://kwejk.pl/tag/mikrofony
    tylko dwa.

    Za to te inne o pracy na dwa etaty ... interesujace :-)

    J.