  • 111. Data: 2023-12-29 20:58:18
    Temat: Re: Zasłyszane w tokfm
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2023-12-29 o 17:55, J.F pisze:
    > No, moze sie Duda zabawic w strażnika Konstytucji.
    > Szkoda, ze 8 lat za późno.

    Tusk dał Dudzie prezent ;-)

    Spokojnie bez skrupułów rozwiąże Sejm ;-)

  • 112. Data: 2023-12-29 21:26:41
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 29 Dec 2023 20:58:18 +0100, _Master_ wrote:

    > Tusk dał Dudzie prezent ;-)
    > Spokojnie bez skrupułów rozwiąże Sejm ;-)

    Watpie. Nie bedzie podstaw, nawet jak ustawe budzetowa wysle do TK.

    A nawet jak rozwiaze ... myslisz, ze wyniki wyborow beda inne?

    Tusk bedzie rządził do nowego Sejmu, potem znów miesiac Morawieckiego,
    i znow Tusk.
    I to tylko o ile PiS zdoła znów "wygrać" wybory .. a nie, prezydent ma
    wolną rękę w wyznaczaniu premiera .. moze isc w zaparte.

    J.

  • 113. Data: 2023-12-29 21:30:16
    Od: RadosławF <r...@o...pl>

    W dniu 29.12.2023 o 21:26, J.F pisze:

    > Watpie. Nie bedzie podstaw, nawet jak ustawe budzetowa wysle do TK.
    >
    > A nawet jak rozwiaze ... myslisz, ze wyniki wyborow beda inne?

    Będą inne i to bardzo.
    Pis naginał prawo a konkurencja w sprawie tvp złamała je bardziej niż pis.

    :-)

    Pozdrawiam

  • 114. Data: 2023-12-29 21:36:19
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 29.12.2023 o 20:58, _Master_ pisze:
    > Spokojnie bez skrupułów rozwiąże Sejm ?
    Nie zajmuję się polityką, ale boję się, że jakby taki numer zrobili, to
    PiS mógłby przegrać z kretesem. Spora część głosowała na PiS, bo
    uważała, że i tak wygra. Po za tym TVP prowadził kampanię wyborczą na
    rzecz PiS. Teraz by prowadził na rzecz PO.
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 115. Data: 2023-12-29 21:38:06
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 29.12.2023 o 14:40, J.F pisze:
    > Pieniądze są wypłacane według wyników wyborów, wiec podatnik ma wpływ.
    Ale wybory są raz na kadencję, a podatek co roku. Nie wkurza Cię to, że
    politycy obiecują, a potem nawet nie próbują tego zrobić?
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 116. Data: 2023-12-29 21:39:56
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 29.12.2023 o 14:40, J.F pisze:
    > A Sejm to raczej nie jest miejsce do dbania o indywidualne potrzeby
    > obywatela..
    decydowanie się z Tobą zgadzam. Ale też ilu obywateli ma w ogóle
    jakikolwiek interes, o który Sejm by mógł zadbać.
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 117. Data: 2023-12-29 21:43:36
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 29 Dec 2023 21:38:06 +0100, Robert Tomasik wrote:
    > Ale wybory są raz na kadencję, a podatek co roku.

    Wybory sa czesciej. Samorzadowe, prezydenckie, europejskie.
    No chyba, zeby wzorem USA wprowadzic "mid term" - czyli co 2 lata
    połowe Sejmu.

    > Nie wkurza Cię to, że
    > politycy obiecują, a potem nawet nie próbują tego zrobić?

    Przestało.
    Nie zawsze sie da - bo partia, bo koalicja, bo swiat sie zmienia, bo
    pieniedzy brakuje. Przestałem nawet słuchac co obiecuja - moze w
    samorządowych sprawdzę.

    Ocenie za 4 lata ... i znow wygra PiS? :-(

    J.

  • 118. Data: 2023-12-29 21:43:48
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 29.12.2023 o 13:44, _Master_ pisze:
    > Kto zdecyduje co jest kłamstwem, manipulacją, przemilczeniem?

    Sąd. Inaczej sobie tego nie wyobrażam. Ale to powinny być jakieś realne
    kary. Jak udowodnimy kłamstwo (co łatwe nie jest), to powiedzmy zakaz
    pracy w dziennikarstwie na 5 lat - by się po prostu bali. Obecnie, jak
    wyjdzie, że kłamali, to się tajemnicą dziennikarską osłaniają, a
    najwyżej jakieś drobne sprostowanie napiszą.
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 119. Data: 2023-12-29 21:48:59
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2023-12-29 o 21:30, RadosławF pisze:
    > Będą inne i to bardzo.
    > Pis naginał prawo a konkurencja w sprawie tvp złamała je bardziej niż pis.

    Kosiniak milczy we wszystkich językach świata.

    A mógł zamiast pakować się w to gooowno zostać PREMIEREM i mieć połowę
    ministerstw ;-)

    Elektorat zeteselu jest pragmatyczny do boooolu. Tego nie wybaczy ;-)

  • 120. Data: 2023-12-29 21:55:31
    Od: _Master_ <...@...pl>

> [...]
    > uważała, że i tak wygra. Po za tym TVP prowadził kampanię wyborczą na
    > rzecz PiS. Teraz by prowadził na rzecz PO.

    Widać że się nie zajmujesz.

    W 2015 roku TVP była w rękach PO (fakt jeszcze lewicy się nei powiodło)
    Ale dziś szczujnie na każdą opcję masz w internecie

    Właśnie składam kompa Rodzicom rocznik 48 żeby mogli oglądać Republikę

    Elektorat PiSu częściej oglądał TVN niż elektorat PO TVP

    Takie są FAKTY

    Jeśli POwska propaganda zrobiła Ci wodę z mózgu to twoja sprawa

    Co to za wywód:

    Spora część głosowała na PiS, bo
    > uważała, że i tak wygra.

    O czymś ma świadczyć czy coś upoważniać?

    Tacy ludzie nie powinni głosować.