  • Data: 2002-10-23 22:03:22
    Temat: Zapytanie o karalnosc
    Od: "kremogen" <y...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mam pytanie do prawnikow

    Jak bedzie wygladalo moje zapytanie o karalnosc - np do ambasady w takiej
    oto sytuacji :

    moj jedyny jak dotad konflikt z prawem ( 4 lata temu ) polegal na tym ze
    kupilem piracka plyte w necie i tego kolesia zlapali lacznie z moim dowodem
    nadania pocztowego
    z tego tytulu mialem postepowanie , ktore toczylo sie w sposob
    korespondencyjny - dostalem ze 20 pism o roznych etapach , mialem zdaje sie
    status podejrzanego ( paragraf chyba paserstwo ) , dodam ze to byly 3 sztuki
    cd - ani razu nie bylem w sadzie w tej sprawie

    tak czy siak ostatnie pismo przyszlo ze stwierdzeniem mojej winy ale calosc
    sie umarza ze wzgl na niska szkodliwosc - oplacilem jedynie 22 zl kosztow
    korespondencji i manipulacyjnych

    uzylem malo prawniczego jezyka ale juz nie pamietam tych sformulowan -
    pamietam na bank , ze w druczku napisane bylo ze jestem "winny" ale ze sie
    umarza

    bedzie o tym wzmianka w takim zaswiadczeniu ?

    z gory dzieki
    tomek