  • Data: 2003-07-10 17:41:17
    Temat: Zamknięcie firmy - co z serwisem?
    Od: "Kuba" <p...@p...home.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam Grupowiczów.

    Proszę o pomoc.
    Zamierzam zamknąć firmę (serwis + sklep komputerowy).
    Nie przynosi takich dochodów jak bym chciał
    (a własciwie wcale nie przynosi),
    a na doinwestowanie nie mam pieniędzy.
    Więc na dobrą sprawę nie mam wyjścia
    i muszę ją zamknąć, bo dopracuję się długów.
    Pozostaje sprawa serwisu...
    Nie wiem, jak to rozgryżć, no bo ludzie coś kupili u mnie z konkretną
    gwarancją,
    a tu ani sklepu, ani właściciela...
    Nie chcę generować jakiś nieprzyjemnych sytuacji.
    Czy jest gdzieś dostępny jakiś artykuł lub cokolwiek mówiące o tym,
    jak zgodnie z prawem rozwiązać taką sytuację?
    Ewentualnie wszystkie sugestie też mile widziane. :)

    Pozdrawiam:
    Kuba