  • Data: 2010-01-27 20:34:07
    Temat: Zaliczka na wode...najemca czy wynajmujacy?
    Od: "Diabli" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Wynajmuje mieszkanie.W umowie mam cos takiego:
    Najemca zobowiazany bedzie do zaplaty wynajmujacemu czynszu najmu w wysokosci
    1100 miesiecznie.Kwota ta moze wzrosnac jedynie w przypadku wzrostu kosztow
    czynszu ponoszonych comiesiecznie przez wynajmujacego,jednak nie wiecej niz
    5%,ze skutkiem od kolejnego roku.
    Najemca pokrywa koszty eksploatacji lokalu obejmujace:oplaty za energie
    elektryczna wedlug wskazan licznika oraz oplaty za wode wedlug wskazan
    licznikow.Naleznosci wymienione w art.4 pkt.8 najemca bedzie placic
    wynajmujacemu na podstawie faktur lub rachunkow wystawianych przez dostawcow w
    terminie do pieciu dni roboczych od daty doreczenia.
    I teraz pytanie...
    Czy jesli wlasciciel mieszkania oplaca czynsz,a w tym sa rowniez zaliczki na
    wode,ogrzewanie itd. to czy moze żądać ode mnie platnosci tych zaliczek czy
    tez place dopiero w momecie kiedy zuzyje np. wiecej tej wody i przy
    rozliczeniu,ktore jest co pol roku konieczna jest doplata?