  • Data: 2010-01-28 10:05:32
    Temat: Re: Zaliczka na wode...najemca czy wynajmujacy?
    Od: d...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    >  Właściciel nie opłaca CZYNSZU.
    >  Czynsz to opłata za *najem*, nie za eksploatację lokalu.
    >  Z jednej strony, doskonale zdajesz sobie sprawę o czym mowa
    > (piszesz wyżej), z drugiej... właśnie - co powoduje, że
    > piszesz wbrew temu co wiesz?

    Dobra,ale wlasciciel rozlicza sie ze wspolnota prawda?Ja nie mam nic w
    umowie,ze ja musze placic za scieki,winde,smieci,ogrzewanie itd.?
    Przegladalam sobie inne umowy i w wiekszosci ludzie dokladnie zaznaczaja,ktora
    strona co oplaca i jesli sa zaliczki to tez jasno wiadomo kto.
    W dniu podpisywania umowy wspomnial,ze rachunki to max. 70-100zl dodatkowo na
    miesiac.Czyli rozumiem,ze chodzilo o prad,bo akurat tak wychodzi.
    W grudniu przyszlo do wlasciciela pismo ze wspolnoty czy podwyzsza sobie
    zaliczki na wode i ogrzewanie.W rozmowie z nami powiedzial,ze nie zrobi tego
    poniewaz i tak nie zuzyjemy tyle wody.Z reguly mial nadplate.I wspomnial
    tez,ze rozliczenie jest co pol roku i tak bedziemy sie rozliczac.Teraz jednak
    wymaga ode mnie comiesiecznego placenia tych zaliczek,a do tego tez zaliczek
    za ogrzewanie i prawdopodobnie cos jeszcze o czym nie wspomnial.
    Moze i jestem blondynka,ale nic z tego nie rozumiem:(