  • Data: 2007-05-22 06:41:00
    Temat: Zalegle mandaty
    Od: "kendy" <z...@...adres> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Mam taki problem. Mam do zaplacenia zalegly mandat. Kilka tygodni temu
    dostalem wezwanie - poszedlem na US do wskazanego pokoju.
    Zachowanie Pan (poborca podatkowy) ktory mnie przyjal to po prostu skandal.
    Na dzien dobry 'zrugal' mnie ze nie place mandatu (a i owszem - kazdemu
    mozde zdarzyc sie zapomniec) a w daleszj rozmowie nazwal mnie ZLODZIEJEM !!!
    Na moja prosbe o podanie numeru konta na ktore chce wplacic kase
    odpowiedzial (i tu cytat) ze w zebach mam mu kase przyniesc (sadze ze chodzi
    tu o prowizje i dlatego nie chcial podac numeru konta).

    Pismo do naczelnika niewiele dalo, odpisal ze owy poborca to bardzo
    kulturalna...bla bla bla

    Stad moje pytanie. Czy w takim przypadku musze placic temu podobrcy czy moge
    domagac sie od US podania numeru konta na ktore mam wplacic te pieniadze.
    Jest jeszcze mozliwosc taka ze ten cham przyjezdza do mnie do domu albo do
    firmy i sobie go 'przetresuje' na moim terenie. Ale to niepotrzebne nerwy a
    chce te sprawe zakonczyc

    j,