  • Data: 2007-05-22 06:55:49
    Temat: Re: Zalegle mandaty
    Od: "szerszen" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "kendy" <z...@...adres> napisał w wiadomości
    news:f2u3ba$t0e$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Stad moje pytanie. Czy w takim przypadku musze placic temu podobrcy czy
    > moge domagac sie od US podania numeru konta na ktore mam wplacic te
    > pieniadze.

    o ile mnie pamiec nie myli to w necie masz podany numery kont us wraz z
    opisami co na jakie konto, moze bedzie jakies odpowiednie, ale nawet
    musialbys miec wtedy jakis numer "sprawy" aby peniadze zostaly odpowiednia
    zakwalifikowane

    > Jest jeszcze mozliwosc taka ze ten cham przyjezdza do mnie do domu albo
    > do firmy i sobie go 'przetresuje' na moim terenie.

    no coz, widac byles zbyt grzeczny, na twoim miejscu nie patyczkowalbym sie
    i odpowiednio mu powiedzial co o nim mysle, moze nastepnym razem wybierz
    sie z dyktafonem, a pozniej z nagraniem do jakiegos faktu czy innej uwagi
    ;) moze jeszcze zarobisz na ten mandat ;)