  • 1. Data: 2007-05-22 06:41:00
    Temat: Zalegle mandaty
    Od: "kendy" <z...@...adres>

    Witam

    Mam taki problem. Mam do zaplacenia zalegly mandat. Kilka tygodni temu
    dostalem wezwanie - poszedlem na US do wskazanego pokoju.
    Zachowanie Pan (poborca podatkowy) ktory mnie przyjal to po prostu skandal.
    Na dzien dobry 'zrugal' mnie ze nie place mandatu (a i owszem - kazdemu
    mozde zdarzyc sie zapomniec) a w daleszj rozmowie nazwal mnie ZLODZIEJEM !!!
    Na moja prosbe o podanie numeru konta na ktore chce wplacic kase
    odpowiedzial (i tu cytat) ze w zebach mam mu kase przyniesc (sadze ze chodzi
    tu o prowizje i dlatego nie chcial podac numeru konta).

    Pismo do naczelnika niewiele dalo, odpisal ze owy poborca to bardzo
    kulturalna...bla bla bla

    Stad moje pytanie. Czy w takim przypadku musze placic temu podobrcy czy moge
    domagac sie od US podania numeru konta na ktore mam wplacic te pieniadze.
    Jest jeszcze mozliwosc taka ze ten cham przyjezdza do mnie do domu albo do
    firmy i sobie go 'przetresuje' na moim terenie. Ale to niepotrzebne nerwy a
    chce te sprawe zakonczyc

    j,

  • 2. Data: 2007-05-22 06:52:38
    Temat: Re: Zalegle mandaty
    Od: "tomek." <t...@p...fm>

    Użytkownik "kendy" <z...@...adres> napisał w wiadomości
> [...]
    > domu albo do firmy i sobie go 'przetresuje' na moim terenie. Ale to
    > niepotrzebne nerwy a chce te sprawe zakonczyc

    powinienes dostac Tytul Wykonawczy na ktorym podany jest numer konta
    wlasciwego urzedu wojewodzkiego, przynajmniej tak bylo w moim przypadku.

    pzdr
    tomek

  • 3. Data: 2007-05-22 06:53:18
    Od: "Samolnik" <j...@y...com>

    > mozde zdarzyc sie zapomniec) a w daleszj rozmowie nazwal mnie ZLODZIEJEM
    > !!!

    A nie jesteś?
    A co to jak nie klradzież? Lepiej zapłać tera

  • 4. Data: 2007-05-22 06:55:49
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

> [...]

    > Stad moje pytanie. Czy w takim przypadku musze placic temu podobrcy czy
    > moge domagac sie od US podania numeru konta na ktore mam wplacic te

    o ile mnie pamiec nie myli to w necie masz podany numery kont us wraz z
    opisami co na jakie konto, moze bedzie jakies odpowiednie, ale nawet
    musialbys miec wtedy jakis numer "sprawy" aby peniadze zostaly odpowiednia
    zakwalifikowane

    > Jest jeszcze mozliwosc taka ze ten cham przyjezdza do mnie do domu albo
    > do firmy i sobie go 'przetresuje' na moim terenie.

    no coz, widac byles zbyt grzeczny, na twoim miejscu nie patyczkowalbym sie
    i odpowiednio mu powiedzial co o nim mysle, moze nastepnym razem wybierz
    sie z dyktafonem, a pozniej z nagraniem do jakiegos faktu czy innej uwagi
    ;) moze jeszcze zarobisz na ten mandat ;)

  • 5. Data: 2007-05-22 07:02:53
    Od: "kendy" <z...@...adres>

    > A nie jesteś?
    > A co to jak nie klradzież? Lepiej zapłać tera

    to jest oplata za wykroczenie jakiego sie dokonalo a nie kradziez
    jak tak sie znasz na prawie jak wypowiadasz to lepiej przerzuc sie na inna
    grupe

    k.

  • 6. Data: 2007-05-22 07:06:13
    Od: "kendy" <z...@...adres>

    > powinienes dostac Tytul Wykonawczy na ktorym podany jest numer konta
    > wlasciwego urzedu wojewodzkiego, przynajmniej tak bylo w moim przypadku.

    caly numer polega na tym ze jak poprosilem komornika o pokazanie papierow to
    od razu zabral tytul wykonawczy i nie chcial go pokazac
    widze ze cwaniaczek jakich malo -zdaje sie ze bedzie trzeba to sprawe nieco
    rozdmuchac ;)

    k.

  • 7. Data: 2007-05-22 07:09:41
    Od: "Samolnik" <j...@y...com>

    > to jest oplata za wykroczenie jakiego sie dokonalo a nie kradziez
    > jak tak sie znasz na prawie jak wypowiadasz to lepiej przerzuc sie na inna
    > grupe

    Nie płacenie prwomocnych kar jest moralnie równe temu jak wyciąg z torebki
    staruszki.
    Po cholerre ci tytuł cwaniaczku jak przyjąłeś mandat?

  • 8. Data: 2007-05-22 07:53:22
    Od: Anka <u...@o...pl>

    Samolnik napisał(a):
    > Nie płacenie prwomocnych kar jest moralnie równe temu jak wyciąg z torebki
    > staruszki.

    No jest nawet niczym gwałt albo morderstwo. Zbrodnia!

    --
    pzdr

  • 9. Data: 2007-05-22 08:09:48
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Samolnik" <j...@y...com> napisał w wiadomości

    > A nie jesteś?

    nie jest

    > A co to jak nie klradzież?

    co najwyzej skleroza, czy inne niedbalstwo

    > Lepiej zapłać tera

    "tera" to on chce zaplacic, ale nie koniecznie dac zarobic jakiemus
    chamowi

  • 10. Data: 2007-05-22 08:11:58
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > Nie płacenie prwomocnych kar jest moralnie równe temu jak wyciąg z
    > torebki staruszki.

    czegos tu nie kumam, co ma moralnosc do wyciagu, przeciez to tylko kawalek
    papieru ;), no bo chyba nie o wyciag narciarski ci chodzi, bo ten do
    torebki staruszki nijak sie nie zmiesci :P