  • Data: 2009-03-06 16:47:15
    Temat: Zakupy przez Internet
    Od: "Bartek" <bk*n@v.atonet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    Mam dość poważny problem ze zwrotem zakupionego towaru. Chodzi konkretnie o
    kabinę prysznicową, z której zakupu zrezygnowałem zanim kabina do mnie
    została wysłana. Sprzedawca zwrócił się o pomoc, w wyegzekwowaniu
    zrealizowania transakcji, do kancelarii adwokackiej. Szanowna Pani adwokat
    napisała pismo, w którym twierdzi, że kabina została zamówiona wg mojego
    indywidualnego zamówienia, ponieważ producent w ofercie posiada 1117 modeli,
    a ja wybrałem konkretny wymiar i wykończenie (100cm szerokości, kolor biały,
    szkło przezroczyste). Nie jest to zgodne z prawdą, ponieważ wybrałem kabinę
    gotową w sklepie internetowym, który taki model kabiny, w tym kolorze i
    wymiarze zamieścił w swojej ofercie.
    Kto ma rację w tym sporze? Wg mnie, powinienem mieć prawo zwrócić towar, ale
    kancelaria grozi postępowaniem cywilnym, a ja nie mam pojęcia jak może
    rozstrzygnąć to sąd...
    Czy ktoś może coś poradzić?

    --
    Bartek