  • Data: 2009-03-06 22:24:09
    Temat: Re: Zakupy przez Internet
    Od: "Bartek" <bk*n@v.atonet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Cavallino" <c...@k...pl> wrote:

    > Wtedy tak.
    > Ale coś jestem dziwnie spokojny, że to nie ten przypadek, a ta kabina
    > (standardowa jak jasna cholera) nie miała innej adnotacji niż cała reszta
    > asortymentu w tym sklepie.
    > O ile zakład?

    Witam,
    Owszem, była taka informacja w regulaminie sklepu: "Zwrotom nie podlegają
    towary sprowadzane na zamówienie klienta", jednak pani adwokat odnosi się do
    następującego zapisu w ustawie:

    3. Jeżeli strony nie umówiły się inaczej, prawo odstąpienia od umowy
    zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w wypadkach
    [...]
    4) świadczeń o właściwościach określonych przez konsumenta w złożonym przez
    niego zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą,

    Właściwości określone przeze mnie (do których odnosi się prawnik), to:
    wymiary kabiny (typowe 100cm) oraz kolor (biel).

    Bez określenia tych właściwości nie mógłbym zakupić towaru.
    Ponadto, na stronie sklepu podany był indeks producenta tej kabiny, więc
    moim zdaniem, jest to produkt typowy (dostępny także w innych sklepach
    internetowych, prezentowany na serwisach typu Ceneo).

    --
    Bartek