  • Data: 2009-03-06 22:51:39
    Temat: Re: Zakupy przez Internet
    Od: "Bartek" <bk*n@v.atonet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Cavallino" <c...@k...pl> wrote:

    > To jest jasne, pytanie czy przy kabinie była stosowna informacja, że to
    > jest właśnie tego typu towar.
    > Albo cokolwiek, co odróżniałoby ją od innych towarów które tego
    > sprowadzania rzekomo nie wymagały.
    > Jak dla mnie - taką samą odpowiedź dostałbyś niezależnie od tego co byś u
    > nich kupował, a co nie dałoby się sprzedać w kilka dni.

    była stosowna informacja (symbol, do którego nawiązano w regulaminie),
    podobnie jak przy chyba wszystkich kabinach tego producenta (wszystkich 1117
    nie dałem rady sprawdzić, ale nie znalazłem żadnej, która nie jest "na
    zamówienie"). Tyle, że wg mnie, to nie ma znaczenia - ustawa nie rozróżnia
    towarów "sprowadzanych na zamówienie" od pozostałych.

    --
    Bartek