  • Data: 2009-03-06 22:43:17
    Temat: Re: Zakupy przez Internet
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:gos7q9$lsi$1@news.onet.pl...

    > Witam,
    > Owszem, była taka informacja w regulaminie sklepu: "Zwrotom nie podlegają
    > towary sprowadzane na zamówienie klienta"

    To jest jasne, pytanie czy przy kabinie była stosowna informacja, że to jest
    właśnie tego typu towar.
    Albo cokolwiek, co odróżniałoby ją od innych towarów które tego sprowadzania
    rzekomo nie wymagały.
    Jak dla mnie - taką samą odpowiedź dostałbyś niezależnie od tego co byś u
    nich kupował, a co nie dałoby się sprzedać w kilka dni.