  • Data: 2009-03-06 21:58:11
    Temat: Re: Zakupy przez Internet
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:vhqne1km5e98.1j1diris6o3dy$.dlg@40tude.net...

    > Wcale nie. Sklepy sprzedają towary dostępne w hurtowniach, u
    > dystrybutorów,
    > takie jakie mają na stanie magazynowym.

    Zazwyczaj nie mają nic na stanie, tylko zamawiają u dystrybutorów.
    Czy to pralka, czy kabina - różnicy brak.

    >Powiedzmy ze sklep sprzedaje
    > długopisy producenta X w kolorach biały i zielony. Białe X produkuje
    > ciągle, zielone są na zamówienie. W sklepie są oba rodzaje z odpowiednią
    > adnotacją.

    Wtedy tak.
    Ale coś jestem dziwnie spokojny, że to nie ten przypadek, a ta kabina
    (standardowa jak jasna cholera) nie miała innej adnotacji niż cała reszta
    asortymentu w tym sklepie.
    O ile zakład?