eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZakup w sklepie internetowym, nie chcą odebrać wadliwego towaru › Zakup w sklepie internetowym, nie chcą odebrać wadliwego towaru
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "Jakub Gach" <k...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Zakup w sklepie internetowym, nie chcą odebrać wadliwego towaru
    Date: Wed, 28 Feb 2007 16:55:09 +0000 (UTC)
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 29
    Message-ID: <es4c5d$oq0$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: ip-84-201-219-3.it-net.pl
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1172681709 25408 172.20.26.242 (28 Feb 2007 16:55:09 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 28 Feb 2007 16:55:09 +0000 (UTC)
    X-User: kuba.gach
    X-Forwarded-For: 172.20.6.161
    X-Remote-IP: ip-84-201-219-3.it-net.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:449053
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam,
    Jest następująca sprawa, zakupiłem laptopa o znacznej wartości w sklepie
    internetowym. Dotarł do mnie wadliwy - matryca laptopa migała. Poinstruowali
    mnie zebym zwrocil laptopa kurierem na ich koszt, a oni oddadzą mi pieniądze
    na konto. Czym prędzej zadzwoniłem po pierwszego lepszego kuriera(siódemka)
    i wysłałem paczkę, wieczorem jednak doszedł do mnie mail ze sklepu abym
    wysłał przesyłkę UPSem - musztarda po obiedzie. Przesyłki nie przyjeli,
    argumentując ze nie mają podpisanej umowy z Siódemką, ok - powiedziałem, aby
    odebrali przesyłkę a ja pokryję jej koszt (przeleją mi kase za laptopa
    pomniejszoną o kwotę przesyłki) niestety odmówili w chamskim tonie, nie
    potrafiąc uargumentować dlaczego - ciągle słyszałem tylko ze mają umowe z
    UPSem.

    Moje pytanie jest następujące - czy taka praktyka jest legalna? Dostałem
    wadliwy towar który zwracam, czy nie mogę dostarczyć go dowolnie - kurierem
    Siódemką, przesyłką lotniczą, kosmiczną (jesli pokrywam ich koszt) lub
    osobiście?

    Koniec koncem jutro zamierzam wysłać im przesyłkę na ich warunkach, ale
    poniosę przez to dodakotwe koszta - czy mogę tą sprawę gdzieś zgłosić,
    ubiegać się o zwrot tych dodatkowych kosztów?


    Dziękuję za wszystkie informacje,
    Pozdrawiam,
    Jakub Gach

    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1