-
1. Data: 2007-02-28 16:55:09
Temat: Zakup w sklepie internetowym, nie chcą odebrać wadliwego towaru
Od: "Jakub Gach" <k...@g...pl>
Witam,
Jest następująca sprawa, zakupiłem laptopa o znacznej wartości w sklepie
internetowym. Dotarł do mnie wadliwy - matryca laptopa migała. Poinstruowali
mnie zebym zwrocil laptopa kurierem na ich koszt, a oni oddadzą mi pieniądze
na konto. Czym prędzej zadzwoniłem po pierwszego lepszego kuriera(siódemka)
i wysłałem paczkę, wieczorem jednak doszedł do mnie mail ze sklepu abym
wysłał przesyłkę UPSem - musztarda po obiedzie. Przesyłki nie przyjeli,
argumentując ze nie mają podpisanej umowy z Siódemką, ok - powiedziałem, aby
odebrali przesyłkę a ja pokryję jej koszt (przeleją mi kase za laptopa
pomniejszoną o kwotę przesyłki) niestety odmówili w chamskim tonie, nie
potrafiąc uargumentować dlaczego - ciągle słyszałem tylko ze mają umowe z
UPSem.
Moje pytanie jest następujące - czy taka praktyka jest legalna? Dostałem
wadliwy towar który zwracam, czy nie mogę dostarczyć go dowolnie - kurierem
Siódemką, przesyłką lotniczą, kosmiczną (jesli pokrywam ich koszt) lub
osobiście?
Koniec koncem jutro zamierzam wysłać im przesyłkę na ich warunkach, ale
poniosę przez to dodakotwe koszta - czy mogę tą sprawę gdzieś zgłosić,
ubiegać się o zwrot tych dodatkowych kosztów?
Dziękuję za wszystkie informacje,
Pozdrawiam,
Jakub Gach
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/
-
2. Data: 2007-02-28 18:06:47
Temat: Re: Zakup w sklepie internetowym, nie chcą odebrać wadliwego towaru
Od: Sarpedon <f...@t...cy>
Jakub Gach napisał(a):
> Koniec koncem jutro zamierzam wysłać im przesyłkę na ich warunkach, ale
> poniosę przez to dodakotwe koszta - czy mogę tą sprawę gdzieś zgłosić,
> ubiegać się o zwrot tych dodatkowych kosztów?
rzecznik konsumenta