  • Data: 2006-12-16 00:00:21
    Temat: Zakup mieszkania: sprzedający wprowadził mnie w błąd
    Od: d...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Jestem w trakcie finalizacji zakupu mieszkania. Ze sprzedajacym
    ustalilem cene, ktora byla dla mnie odpowiednia, biorac pod uwage
    metraz (wg. sprzedajacego 66,6 m2). Zrezygnowalem z innej tanszej
    oferty, gdyz to drugie mieszkanie bylo o 2 m2 mniejsze (za to lepiej
    polozone..). Przy podpisaniu umowy, okazalo sie, ze na przydziale
    widnieje powierzchnia mieszkania rowna 66,4 m2, a juz na zaswiadczeniu
    o braku KW jest to 64,9 m2. Sprzedajacy stwierdzil, ze to Spoldzielnia
    Mieszkaniowa cos zamieszala i ze on za to nie moze odpowiadac.
    Oczywiscie mieszkanie ma faktycznie 64,9 m2 (na przydziale widnieje
    wielkosc "projektowa", a na zaswiadczeniu o braku KW rzeczywista).

    Czy moge w tej sytuacji oczekiwac od sprzedajacego obnizenia ustalonej
    ceny adekwatnego do brakujacej powierzchni?

    Zaznaczam, ze pytanie jest natury czysto etycznej :) Czuje sie
    oszukany, ale moze przesadzam?!

    pozdrawiam.