    From: "Baczek" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Zakup czesci na "autozlomie"
    Date: Mon, 24 Jul 2006 14:29:32 +0200

    Witam
    Zakpilem na szrucie (czy jat to sie zwie) skrzynie biegow za 1000zł.
    Sprzedajacy zachwalal ze super, prawie nie uzywana, super sprawna
    i takie tam gadanie.
    Po wlozeniu do samochodu okazalo sie ze jest uszkodzona, sprzedajacy
    podczas rozmowy tel. kazal ja rozebrac bo na pewno jakis "dinks" wyskoczyl.
    Nie zgodzilem sie, chcialem wymiany, naprawy na miejscu lub zwrotu
    pieniedzy.
    Sprzedajacy nie zgadza sie.
    Jakie mam wyjscia?

    Planuje:
    - zlozyc na policji (w prokuraturze?) doniesienie o oszustwie - gosc
    sprzedal uszkodzony towar
    mowiac ze jest w pelni sprawny,
    - udac sie (ale gdzie) i zlozyc sprawe o sprzedaz niezgodna z umowa.

    Zeby bardziej skomplikowac sprawe, to nie otrzymalem jakiegokolwiek dowodu
    zakupu, w zwiazku z tym chce zglosic do US.

    Prosze o jakies sugestie jak przekonac "Pana" zeby oddal mi kase, lub
    wymienil sprzet na sprawny -
    co jest malo prawdopodobne bo nie ma on innej skrzyni do tego auta.