eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZakres odpowiedzialnosci - sprzedawca,kurier,klient › Zakres odpowiedzialnosci - sprzedawca,kurier,klient
  • Data: 2007-11-01 12:52:57
    Temat: Zakres odpowiedzialnosci - sprzedawca,kurier,klient
    Od: a...@g...pl szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Sprzedawca sprzedaje produkt przez allegro, koszt przesylki pokrywa
    kupujacy w aukcji zamieszczono informacje: "Wygodna wysyłka kurierem
    za jedyne 19,99 zł ,Ubezpieczona na 500zł"
    Przesylka dolatuje uszkodzona spisano protokol i zostala odeslana do
    sprzedajacego, protokol do kuriera.
    Podejrzenie ze sprzedawca sprzedaje uzywane produkty o wartosc 99zl i
    wysyla uszkodzone ale ubezpieczone na 500zl liczac na wyplate
    ubezpieczenia, a w razie odmowy przerzuca straty na kupujacego
    tlumaczac ze zrobil swoje wysylajac towar.

    1) Czy sprzedawca moze uzaleznic wyslanie nowej drukarki/zwrotu
    pieniedzy od wyniku postepowania reklamacyjnego?

    2) Kto jest faktycznie kupujacym usluge u kuriera, klient aukcji a
    sprzedawca posrednikiem czy sprzedajacy na allegro skoro kupujacy
    placi za kuriera?

    3) Kto jest w powyzszej sytuacji beneficjentem ubezpieczenia na kwote
    500zl?

    4) Czy w przypadku kiedy kurier odrzuci reklamacje, odpowiedzialnosc
    za przesylke ponosi sprzedajacy, gdy powodem odrzucenia bedzie brak
    zewnetrznych uszkodzen paczki sugerujace uszkodzenie przed wlozeniem
    lub w wyniku zlego zapakowania wewnatrz?

    5) Czy racja jest twierdzenie sprzedajacego ze wyslal produkt i
    niezaleznie od wynikow reklamacji nic mi sie nie nalezy?


    z gory dziekuje za pomoc i ewentualne podstawy prawne

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1