  • 1. Data: 2002-11-13 18:17:01
    Temat: spadek - proste pytanie - myślę
    Od: "piotrkac" <p...@p...com>

    Mam testament i zarazem kilka problemów:
    - jeśli rodzic miał testment i przesądzenie oraz wyrok sądowy został
    wydany po kilku miesiącach od śmierci krewnego - testatora to kiedy
    formalnie rodzic stał się właścicelem spadku ? W testamencie był co prawda
    zapis " wchodzi w życie po śmierci " ale czy to to samo co prawo własności ?
    - jest to ważne bo ożenił się drugi raz w okresie pomiędzy zgonem
    krewnego wyrokiem sądowym .
    Jaki może być wyrok sądu - bo co prawda majątek (marny co prawda ten
    majątek) jest dziedziczony z dziada pradziada a ja zostałem jedynym
    spadkobiercą, ale rodzic przeżył z drugą żoną ze 20 lat.
    Serdecznie dziękuję za poradę bo adwokat nietsety nie jest tani :
    Piotr

    "Memento mori" - nie zostawiaj nic na ostatnią godzinę !