  • Data: 2006-01-15 16:55:49
    Temat: Zadanie pracodawcy
    Od: o`rety <o`rety@pl.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Przyszly pracodawca zada od kandydata na pracownika oswiadczen od
    czterech roznych osob (np z rodziny, znajomych kandydata), ze w
    przypadku powstania manka w kasie firmy(i wg pracodawcy bedzie to manko
    zawinione przez tego pracownika), osoby te pokryja to manko bez
    szemrania. Rece mi opdaly jak to uslyszalem i pierwsze co mi przyszlo do
    glowy to zadac od firmy oswiadczenia zarzadow czterech roznych firm, ze
    w razie zloki albo braku wyplaty, firmy te bez szemrania wplaca mi kaske.

    Jak takie zadanie pracodawcy wyglada ze strony przepisow prawa pracy,
    czy prawa cywilnego?

    pozdrawiam