  • 51. Data: 2020-11-15 10:46:02
    Temat: Re: Zabawa a policjanta [pożar od petardy co w cel nie trafiła]
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 15.11.2020 o 02:49, J.F. pisze:
    /.../
    > A nie ? Przeciez nawet sierpow nie maja.

    > A nie ?
    >
    > A jak kobietki krzycza "wypierdalac", to co to jest ?

    A za zamach stanu jakieś paragrafy są? Lempart powinni postawić a potem
    umorzyć.

  • 52. Data: 2020-11-15 10:51:36
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 15.11.2020 o 08:12, Shrek pisze:

    > Postulat. To już bardziej pasuje "wypierda lac!" Tylko trzeba udowodnić,
    > że chodzi o wypierda żoliborskiego;)

    Jak uważasz wypierdalanie za słusznie to nie dziw się jak cię wypierdolą.

  • 53. Data: 2020-11-15 11:50:15
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 15.11.2020 o 10:51, Smok Eustachy pisze:

    > Jak uważasz wypierdalanie za słusznie to nie dziw się jak cię wypierdolą.

    W sensie, że niby skąd mnie pis wypierdoli?

    --
    Shrek

  • 54. Data: 2020-11-15 12:15:24
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 15.11.2020 o 11:50, Shrek pisze:

    > W sensie, że niby skąd mnie pis wypierdoli?

    coś se znajdą

  • 55. Data: 2020-11-15 12:19:44
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 15.11.2020 o 12:15, Smok Eustachy pisze:

    > coś se znajdą

    Aha.

    --
    Shrek

  • 56. Data: 2020-11-15 12:35:17
    Temat: Re: Zabawa a policjanta.
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 15.11.2020 o 02:33, J.F. pisze:

    > Na podstawie argumentów przedłożonych przez prokuratora.
    > To sprawdzić te argumenty, czy prokurator nie nakłamał.
    > Ale pewnie nie, przecież sad mu to prawie zawsze klepie, tylko w
    > sprawach politycznych nie :-)

    Masz wypatrzony przez dziennikarzy pogląd. Sąd sparwdza argumenty
    prokuratora zawsze. Nikt tam nic nie klepie. Tyle, że czasem w sprawach
    politycznych prokurator idzie z wnioskiem o areszt po to, by przełożeni
    się nie czepiali. Chcieliśmy, ale sąd nie dał. I niech się ktoś z sądem
    kopie.

    Podobna sytuacja, jak z wnioskami o ukaranie w sprawach COVID
    kierowanymi do sądu przez Policję czasem bez propozycji mandatu.

    --
    Robert Tomasik

  • 57. Data: 2020-11-15 12:38:17
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    > Wiadomo, że jak się tym oberwie to krzywda być może, może też podpalić,
    > ale czy osoba, która takich rac okazjonalnie używa, wie, że jest ona
    > zdolna łatwo przebić np. z takiej odległości i pod takim kątem okno?
    > Jest listopad, szanse, że mogło być otwarte są takie se.

    Jeśli umie czytać, to powinna. Na tych racach jest to napisane.
    Oczywiście możemy założyć, ze to analfabeci, albo rzucają z zamkniętymi
    oczami., ale to już nic poradzić sie nie da.

    > MZ rzucający godził się z podpaleniem tęczowego transparentu, czy tego
    > ze strajkiem kobiet (pewnie to było zamiarem zresztą) ale już
    > niekoniecznie ze spaleniem komuś mieszkania.
    >
    > No dobra, obejrzałem ten film (wczesniej widziałem same zdjęcia).... i
    > widzę, że to była istna kanonada. To już nie jest jakieś przypadkowe
    > wytrzelenie pod wpływem impulsu i szanse aby coś zniszczyć rosną
    > istotnie. Rozumiem, że takie race to bez pozwolenia można nabyć i
    > używać? Papa się na dachu od tego w listopadzie zapali?

    Zapali. Od zapałki też. Takie race można samemu zrobić w domu bez
    większego wysiłku. Ja za młodego bawiłem się tak, ale myśmy je
    wystrzeliwali nad rzeką, gdzie w promieniu kilkuset metrów niczego nie
    było, a nie po mieście, ludziach i budynkach.

    --
    Robert Tomasik

  • 58. Data: 2020-11-15 12:40:26
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Podobna sytuacja, jak z wnioskami o ukaranie w sprawach COVID
    > kierowanymi do sądu przez Policję czasem bez propozycji mandatu.

    Chcesz powiedzieć, że funkcjonariusze policji kierowali wnioski o
    ukaranie, choć wiedzieli że zostaną odrzucone bo są bezpodstawne?

    Jak to będzie? Przekroczenie uprawnień?

    --
    Shrek

  • 59. Data: 2020-11-15 12:43:06
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 15.11.2020 o 03:33, J.F. pisze:

    > IMO to wrecz obowiazkowo, ale kasta moze miec inne zdanie. A jak sie
    > okaze, ze odlamek 200m polecial ... to chyba bedzie dobry przyklad
    > nieumyslnosci. Ale - nieumyslne przestepstwa to tylko niektore sa
    > karalne. Musisz dobry zarzut postawic.

    Jeśli masz granat obronny, to lecący 200 metrów odłamek jest normalnym
    następstwem i o żadnej nieumyślności tu mowy być nie może.

    > A chyba chcialbys "usilowanie z zamiarem ewentualnym".

    Jakie usiłowanie? Usiłowanie, to by było, jakby nie rzucił, albo za słbo
    rzucił i do stawu wpadło.

    > Nie powinno tlenu zabraknac ?

    Nie wiem. W tym wypadku byli potrzebni strażacy. Może jakby się chałupa
    spaliła, to by tego tlenu zabrakło. Nikt nie sprawdzał.

    > Czy tak wiele ... czy raczej chciano kibolom ulubiona rozrywke zabrac
    > ? :-P A i tak jest uzywana.
    > No i dodac przekornosc Polakow "i niech nam Gronkiewicz powie, ze nie
    > wolno uzywac rac"
    > https://youtu.be/hF6cl44AKTs?t=78

    Jak zapłacą za kilka remontów, to zrozumieją.

    --
    Robert Tomasik

  • 60. Data: 2020-11-15 12:57:37
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    /.../
    > Jak zapłacą za kilka remontów, to zrozumieją.

    Zacznijmy odpłacenia za dewastacje kościołów