  • 121. Data: 2020-11-16 15:07:16
    Temat: Re: Zabawa a policjanta.
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 16.11.2020 o 12:01, J.F. pisze:

    > A jak dziala na szkode interesu prywatnego, ale dla dobra interesu
    > publicznego  ? :-)

    Na gruncie prawa bez znaczenia na mocy spójnik "lub". No ale wszyscy
    wiem, że za czynienie dobra prokuratura nie karze:(

    --
    Shrek

  • 122. Data: 2020-11-16 15:11:39
    Temat: Re: Zabawa a policjanta [pożar od petardy co w cel nie trafiła]
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 16.11.2020 o 14:16, ąćęłńóśźż pisze:
    > A inni Twojej baby nie wypierdolą?
    > Tak samo wypierdolą.

    Jakoś tak do tej pory nikt normalny nie sugerował "wypierdalania"
    obywateli. No ale teraz czasy mamy jak rządzących - specjalnej troski.

    --
    Shrek

  • 123. Data: 2020-11-16 15:24:17
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    .pl...
    W dniu 16.11.2020 o 02:53, J.F. pisze:
> [...]
    >>> lat. W trzecim zrobiono Dom Pomocy Społecznej i Jezuici odzyskali

    >70 km stąd.

    Ale w pałacu ?

    I kto mu ten pałac utrzymywal przez wieki ?

    J.

  • 124. Data: 2020-11-16 15:54:43
    Od: Kviat

    > To do9 Ciebie nie dociera, że żaden normalny człowiek nie ma patenntu na
    > nieomylność.

    Teraz znowu nie możesz się zdecydować, czy nie jest pewien, czy się
    pomylił? Coraz lepiej...

    I nie ściemniaj, nie mówimy o pomyłce, tylko o wejściu w dupę
    przełożonemu, z premedytacją.

    > Popatrz, jak Ty lepiej wiesz, co ja wiem ode mnie samego.

    Jak lepiej? Przecież sam się pochwaliłeś tym co wiesz. Więc nawet ty
    odróżniasz pomyłkę od "żeby się przełożeni nie czepiali".
    Zdecyduj się, to w końcu pomyłki, czy żeby się przełożeni nie czepiali i
    dla świętego spokoju?

    Jak na takie celowe upierdolenie obywatela "żeby się przełożeni nie
    czepiali" i "dla świętego spokoju" powinien zareagować uczciwy
    policjant, skoro ma taką wiedzę?
    Bo skoro tak napisałeś, to masz wiedzę, że ktoś tak zrobił. Co zrobiłeś
    w tej sprawie?

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 125. Data: 2020-11-16 19:38:23
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 16.11.2020 o 15:24, J.F. pisze:

    > Ale w pałacu ?

    Taka większa kamienica. Szału akurat nie ma.

    > I kto mu ten pałac otrzymywał przez wieki ?

    Nie mam zielonego pojęcia.

    --
    Robert Tomasik

  • 126. Data: 2020-11-17 18:59:37
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...

    >Taka większa kamienica. Szału akurat nie ma.

    Z wlasnym parkiem, ale faktycznie - zaden pałac.

    >Nie mam zielonego pojęcia.

    https://www.it.tarnow.pl/atrakcje/tarnow/zabytki-i-a
    trakcje/palace-tarnowa/

    J.