  • 61. Data: 2020-11-15 13:08:10
    Temat: Re: Zabawa a policjanta [pożar od petardy co w cel nie trafiła]
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 15.11.2020 o 12:57, Smok Eustachy pisze:

    > Zacznijmy odpłacenia za dewastacje kościołów
    Póki co o paleniu kościołów nie słyszałem. Kilku niezbyt mądrych
    aktywistów pokrzyczało i pobiegało po wnętrzu. Kilku idiotów coś
    głupiego namalowało na ścianie.

    Moim zdaniem straty wizerunkowe kościoła bronionego przez chuliganów
    przed ponoć niemal 100% społeczeństwem katolików są o wiele większe, niż
    spowodowaliby ci wrzeszczący w koście kretyni, którzy pewnie przez
    większość zostaliby potępieni.

    --
    Robert Tomasik

  • 62. Data: 2020-11-15 13:27:45
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Robert Tomasik <r...@g...pl> pisze:

> [...]
    > przed ponoć niemal 100% społeczeństwem katolików są o wiele większe, niż
    > spowodowaliby ci wrzeszczący w koście kretyni, którzy pewnie przez

    Władimir Władimirowicz prze naprzód aż do napotkania solidnego oporu.
    Dlaczego jesteś pewny że bez "obrońców kościołów" protestujący
    radykałowie nie posunęliby się _znacznie_ dalej? Tego że posunęliby
    się dalej ja jestem pewny, mam tylko _średnią nadzieje_ że nie
    _bardzo znacznie_ dalej.

    IMHO Kościół "ciepłe kluchy" jest skazany na powolne zanikniecie.
    IMHO na dłuższą metę warto _zaryzykować_ i budować "twarde jądro".
    "Kto (wcale) nie ryzykuje ten szampanem (wielkich) zwycięstw nie świętuje".

    --
    A. Filip

  • 63. Data: 2020-11-15 14:05:44
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 15.11.2020 o 13:27, A. Filip pisze:
    > Władimir Władimirowicz prze naprzód aż do napotkania solidnego oporu.

    O Putinie piszesz? A co on ma do rzeczy?

> [...]
    > radykałowie nie posunęliby się _znacznie_ dalej? Tego że posunęliby
    > się dalej ja jestem pewny, mam tylko _średnią nadzieje_ że nie

    I co by niby zrobili? Ale tak w praktyce. Byłoby trochę wrzasków w
    kościele. Ludzie mają prawo być niezadowoleni i walka z niezadowolonymi
    nie zmniejszy poziomu tego niezadowolenia. Biegających po kościołach
    zapewnie zbyt wielu by nie było i dałoby argument, że poparcia dla
    takich działań nie ma. A teraz, to w sumie nie wiadomo. W necie są
    filmiki z kilkoma aktywistami, co to starli się z jakimiś samozwańczymi
    grupami ochrony.

    > IMHO Kościół "ciepłe kluchy" jest skazany na powolne zanikniecie.
    > IMHO na dłuższą metę warto _zaryzykować_ i budować "twarde jądro".
    > "Kto (wcale) nie ryzykuje ten szampanem (wielkich) zwycięstw nie świętuje".

    Patrząc na inne kraje Europy, to już od wielu lat kościoły są po prostu
    pustawe.

    --
    Robert Tomasik

  • 64. Data: 2020-11-15 14:11:27
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

> [...]
    > przed ponoć niemal 100% społeczeństwem katolików są o wiele większe, niż
    > spowodowaliby ci wrzeszczący w koście kretyni, którzy pewnie przez

    Ale masz jakieś wsparcie?
    Chuligani atakowali kościoły i ranili policjantów racami.
    https://niezalezna.pl/360555-w-trakcie-protestu-zran
    ila-policjanta-raca-sad-zdecydowal-aresztu-nie-bedzi

  • 65. Data: 2020-11-15 14:27:08
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    /.../
    > I co by niby zrobili? Ale tak w praktyce. Byłoby trochę wrzasków w
    > kościele.

    Dewastacja, zniszczenia, połamania, malowania, wyrwania, profanowania.
    Kąsania.

    Ludzie mają prawo być niezadowoleni i walka z niezadowolonymi
    > nie zmniejszy poziomu tego niezadowolenia.

    Niech se zbudują wlasny kościół i se go dewastują do woli.

    Biegających po kościołach
    > zapewnie zbyt wielu by nie było i dałoby argument, że poparcia dla
    > takich działań nie ma.

    Z materiałami audiowizualnymi kontakt miałeś?

  • 66. Data: 2020-11-15 14:33:01
    Temat: Re: Zabawa a policjanta.
    Od: Kviat

    > Nikt tam nic nie klepie. Tyle, że czasem w sprawach
    > politycznych prokurator idzie z wnioskiem o areszt po to, by przełożeni
    > się nie czepiali.

    I samodzielnie nie wpadnie na to, żeby nie iść do sądu, jeżeli nie ma
    podstawy?
    Idzie, bo mu przełożony kazał? Dzieci w tej prokuraturze zatrudniają?

    Dorosły człowiek idzie do sądu żeby komuś spieprzyć życie, tylko dlatego
    żeby przełożony się nie czepiał... Fajnie. Uczciwi prokuratorzy (są
    jeszcze tacy?) to widzą i nie reagują? Czy zwyczajnie sobie to tłumaczą:
    "a nie... wszystko w porządku, poszedł żeby się przełożony nie czepiał,
    więc nie ma sprawy"?

    Kulson też napierdala normalnych ludzi żeby się przełożony nie czepiał,
    a jego normalni koledzy (są jeszcze tacy?) to widzą i nie reagują? Też
    sobie tłumaczą, że przecież musi napierdalać, bo się przełożony będzie
    czepiał? Taż tak sobie tłumaczysz wyczyny kolegów kulsonów?
    Wychodzi na to, że te wszystkie bezzasadne legitymowania, zatrzymania
    itd., to tylko dlatego żeby się przełożeni nie czepiali, a milicjanci to
    niewinni dorośli o umysłach dzieci.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 67. Data: 2020-11-15 14:38:08
    Od: Kviat

    W dniu 15.11.2020 o 02:49, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Kviat" napisał w wiadomości grup
    pl...

    > A nie ?

    Nie. Gdybyś nie spał na lekcjach historii, to byś wiedział, że nie.

> [...]

    Nie. Gdybyś nie spał na lekcjach historii, to byś wiedział, że nie.

    > A jak kobietki krzycza "wypierdalac", to co to jest ?

    To jest, że chcą, żeby wypierdalali.
    Czego znowu nie rozumiesz? Mam ci wytłumaczyć różnicę, czy sam do tego
    dojdziesz?

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 68. Data: 2020-11-15 14:42:40
    Od: Kviat

    W dniu 15.11.2020 o 10:46, Smok Eustachy pisze:
    > W dniu 15.11.2020 o 02:49, J.F. pisze:
    > /.../

    > A za zamach stanu jakieś paragrafy są?

    Są. Po ostatnich zapowiedziach pislamistów, że zawetują budżet UE żeby
    Polska kasy nie dostała, to niektórzy nawet piszą, że nie zawahają się
    tych przepisów użyć.

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 69. Data: 2020-11-15 14:51:07
    Od: Kviat

    W dniu 15.11.2020 o 12:57, Smok Eustachy pisze:
    > /.../
    >>
    > Zacznijmy odpłacenia za dewastacje kościołów

    Zabytki zostały odnowione z naszych podatków, więc i z naszych podatków
    się odmaluje.
    Jak tylko odbiorą kościołowi zagrabiony przez nich majątek, to zwróci
    się z nawiązką, więc te kilka bohomazów na ścianach to inwestycja, a nie
    koszt.

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 70. Data: 2020-11-15 14:51:53
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 15.11.2020 o 14:42, Kviat pisze:
    /.../
    > Są. Po ostatnich zapowiedziach pislamistów, że zawetują budżet UE żeby
    > Polska kasy nie dostała, to niektórzy nawet piszą, że nie zawahają się
    > tych przepisów użyć.

    Wetowanie budżetu to działalność legalna wynikająca z traktatów