  • Data: 2010-12-27 16:12:23
    Temat: ZUS- zaswiadczenie o niezaleganiu
    Od: "Lady_Heather" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Ulubiona przez wszystkich instytucja dzis mi podniosla cisnienie:>
    Wystapilam o zaświadczenie o niezaleganiu i dowiedzialam sie zalegam 29gr. I
    nie to jest problemem. Zalegam za marzec 2009. Problem jest taki, ze w
    styczniu 2010 wystapilam rowniez o to zaswiadczenie i wówczas wynikła sprawa
    zaległosci - podjełam prace 5marca i mialam nieuregulowana skladkę za okres
    1-4marca. Nie kwestionowalam tego. Pani z ZUS wyliczyla ile mam wplacic na
    ktore konto, podala te kwoty mojej ksiegowej, ta wypelnila papiery, ja
    puscilam przelew i otrzymalam zaswiadczenie o niezaleganiu ze skladkami.
    Dziś dowiedzialam sie ze
    a) widocznie pani z ZUS sie pomylila o te 29gr
    b) takie zaswiadczenie ze niezalegam wydane przez ZUS nie ma zadnej mocy wg
    ZUS i o niczym nie swiadczy - najwidoczniej nawet jak piszą ze nie zalegam
    to moge zalegac bo jak to filozoficznie stwierdzila pani "oni moga sie
    upominac do 10lat wstecz"

    Nie chodzi o te 29gr ale czy rzeczywiscie dokument z ZUS ze nie zalegam ze
    skladkami nie jest w jakis sposob wiązący dla samego ZUS? Bo mam ochote
    jutro isc i potoczyc boje dla zasady:>>

    LH