  • Data: 2010-12-27 21:23:42
    Temat: Re: ZUS- zaswiadczenie o niezaleganiu
    Od: "'Krzysztof'" <k...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Lady_Heather" <l...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:ifadt6$999$1@inews.gazeta.pl...

    > Nie chodzi o te 29gr ale czy rzeczywiscie dokument z ZUS ze nie zalegam
    > ze skladkami nie jest w jakis sposob wiązący dla samego ZUS?

    Nie jest :/
    Miałem dokładnie takie same przeboje. Z racji pewnych precedur w Urzędzie
    Celnym musiałem przez niemal cały rok 2008 dostarczać zaświadczenia z ZUS
    co miesiąc. I zawsze było czarno na białym, że firma nie zalega ze
    składkami. Aż tu pewnego pięknego dnia okazało się, że jednak firma zalega
    jakieś groszowe sprawy, ale sprzed ... 3 lat. I dokładanie taka sama
    sytuacja i takie same argumenty jak u Ciebie, czyli, że to, że oni wystawią
    zaświadczenie o niezaleganiu nie znaczy, że któregoś dnia może im się jakaś
    nieścisłość pojawić, a oni mają prawo mnie ścigać. U mnie było to podobno
    winą jakiejś zmiany systemu (nie wiem jakiego, bo odkąd pamiętam, to jadą
    na Płatniku) i zaległość się pojawiła. Ale w ostateczności nic nie
    dopłacałem, ponieważ po zasięgnięciu informacji okazało się, że do jakichś
    kwot oni w ogóle nie roszczą sobie pretensji. Chore to i tyle, ale obawiam
    się, że nie ma sensu wszczynać żadnych awantur, bo to niczego nie zmieni.
    Za duża i zbyt bezwładna machina.

    K.