  • Data: 2004-09-14 09:33:20
    Temat: ZASIEDZENIE pytanie o podzial spadku (i b. trudna sprawa)
    Od: Kasek <k...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jest sobie kamienica (i podworze), po ktorej spadek nie byl
    dzielony sadownie od czasow mojego pradziada.
    Majatkiem administrowala w czasach PRL i administruje do dzis
    jedna z krewnych, ktorej przypada 1/10 spadku. Tyle samo - 1/10 -
    przypada mojemu ojcu.
    Krewna ta - kuzynka mojego ojca - oddala sprawe do sadu -
    chodzi o podzial spadku. Bedzie szukanie 10 spadkobiorcow -
    jak naliczylismy.

    Moje pytania.
    Kuzynka pisze w pismie do sadu, ktorego kopie dostal moj ojciec,
    iz chce przejac grunt i kamienice przez "zasiedzenie". Co prawda
    administrowala ona tym bogactwem przez PRL i 14 lat III RP. Czy
    sad przychyli sie do jej wniosku ? Z dziedziczenia ustawowego
    przypada jej tylko 1/10.
    Nikt z pozostalych 9 spadkobiorcow nie mieszkal ani nie uzytkowal
    w inny sposob w czasie tych kilkudziesieciu lat omawiainego majatku.