  • Data: 2003-04-01 13:38:14
    Temat: Wyrok w sadzie pracy o zalegle wynagrodzenie - co dalej?
    Od: Zimnoręki DysoN <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Prosilbym o wskazowki co do dalszego postepowania w takiej oto sytuacji:

    Ze wzgledu na niewyplacenie wynagrodzenia skierowalem do sadu pracy
    pozew przeciw mojemu bylemu pracodawcy (spolka z o.o.). Sad wyrok wydal
    dla mnie pomyslny, poczta dostalem polecony z zawiadomieniem o wyroku i
    zdaniem ze sad nadaje wyrokowi rygor natychmiastowej wykonalnosci (albo
    jakos tak). Od tego czasu minal juz miesiac i chyba wyrok sie juz
    uprawomocnil, nie dostalem juz z sadu zadnych innych informacji.

    Moje pytanie brzmi co powienienem w tej sytuacji zrobic? Wiem ze
    powinienem skierowac sprawe do komornika ale zanim to zrobie jeszcze
    pare szczegolow. Spolka w chwili obecnej nie jest z tego co wiem w
    stanie upadlosci, bankructwa, nie ma chyba nad nia zadnego nadzoru
    prawnego czy komisarycznego itp. Tak jakby normalnie istniala tylko ze
    juz w niej nikt nie pracuje, nikogo w niej nie ma, poczta jest zwracana
    itp. Wiem ze to niby niemozliwe ale tak jest. Drzwi zamkniete i nikogo
    nie ma - taki jest stan faktyczny. Spolka posiada jakies srodki na
    koncie i prawdopodobnie suma ta jest wieksza niz to co sa mi winni plus
    srodki takie jak np komputery. Slyszalem ze powinienem udac sie do sadu
    pracy po jakis odpis wyroku i nastepnie udac sie z tym do komornika.
    Chcialbym jednak uniknac sytuacji w ktorej zlece to komornikowi, pojawi
    sie on 5 razy pod drzwiami firmy i nastepnie powie mi ze nie mogl nic
    zrobic po czym skasuje za to pieniadze :).
    Co moge zrobic by zwiekszyc szanse na odzyskanie pieniedzy?
    Dodam jeszcze ze spolka nie ma zarzadu i nie ma osoby prawnie
    uprawnionej do dysponowania kontem firmowym wobec czego sa one tam w
    pewien sposob zamrozone.

    Za wszelkie wskazowki dziekuje.

    --
    DysoN mailto:d...@i...pl ICQ UIN 31267896
    Spójrzmy na ciag cyfr: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7. Gdzie ukryla sie