eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoWyrok sadu grodzkiego-czy mozna wniesc o przedterminowe zniesienie kary? › Wyrok sadu grodzkiego-czy mozna wniesc o przedterminowe zniesienie kary?
  • Data: 2003-10-19 19:30:11
    Temat: Wyrok sadu grodzkiego-czy mozna wniesc o przedterminowe zniesienie kary?
    Od: "Alfisti" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    nie znam sie dokladnie na prawniczej terminologii wiec prosze wybaczyc
    ewentualne potkniecia :)
    Sprawa wyglada nastepujaco: podczas kontroli drogowej Pan Policjant byl
    uprzejmy zatrzymac mi prawo jazdy za jazde w stanie po spozyciu alkoholu
    (pierwsze badanie 0,18 mg w wydychanym powietrzu, drugie badanie 0,15 mg w
    wydychanym powietrzu). Sad okregowy wydzial grodzki wydal zaocznie wyrok
    skazujacy na grzywne (800zl) i zakaz prowadzenia pojazdow mechanicznych na
    12 miesiecy.
    Z tego co wiem minimalny okres zakazu prowadzenia pojazdow mechanicznych to
    6 miesiecy. Czy po uplywie tego czasu moge w jakis sposob ubiegac sie o
    wczesniejsze zniesienie kary (zakazu prowadzenia)?
    Bede wdzieczny za wszelka pomoc.

    --
    Pozdrawiam,
    Alfisti