eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoWyrok sadu grodzkiego-czy mozna wniesc o przedterminowe zniesienie kary?Re: Wyrok sadu grodzkiego-czy mozna wniesc o przedterminowe zniesienie kary?
  • Data: 2003-10-20 07:16:03
    Temat: Re: Wyrok sadu grodzkiego-czy mozna wniesc o przedterminowe zniesienie kary?
    Od: "robinspl" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Nicek - DZG" <****nicek****@*post*.pl> napisał w wiadomości
    news:bmuun3$d6v$1@absinth.dialog.net.pl...

    > Faktycznie nie znam, ale podtrzymuję swoją opinię.
    > Kiedyś jak nie miałem garażu (teraz mam w podwórku) to jak wypiłem piwo
    > (albo więcej) i auto trzeba było odstawić na parking strzeżony (ok.
    > kilometra od mojego mieszkania) to brałem taksówkę z dwoma kierowcami i za
    > 25-30 zł miałem święty spokój....
    >
    > --
    > Pozdrawiam
    >
    > Nicek - Zgorzelec (DZG)
    > Corsa C 1.0 12V T.I.R. Edition
    > bez nalepki ale z podkładkami
    > ***usuń wszystkie gwiazdki z adresu***

    ja raz pojechalem pod wplywem :-) ( pol botelki wina we dwoje ) do szpitala
    z bratem niestety :-( skumalem sie ze pilem na izbie przyjec w szpitalu
    (lekki szok ) wiec do domciu wrocilem pieszo bo bylo kolo kilometra a
    samochodzik odebralem nastepnego ranka .... dobra zasada : piles nie jedz
    !!! trafisz na idiote ktory ci wyjedzie , bedzie jego wina a ty idziesz
    siedziec bo jechales pod wplywem !! nawet jak juz bardzo niewielkim !!!

    --
    bialy mondi sedan 1.6 CLX