  • Data: 2009-10-07 07:40:42
    Temat: Wyrok SN w sprawie praw oskarzonego z KKS
    Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Szukam wyroku (wyroków) SN w których sąd przypomina, że oskarżony z
    kodeksu karnego skarbowego ma takie same prawa jak oskarżony z KK.
    Czyli, że tak samo obowiązuje zasada domniemania niewinności,
    oskarżyciel musi udowodnić winę a nie oskarżony swoją niewinność itp.

    Wiem, że był co najmniej jeden taki wyrok ale nie mogę na niego trafić.
    Może wpadł komuś w oko?

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813