  • Data: 2006-02-21 16:35:40
    Temat: Wypadek podczas odsniezania dachu
    Od: "mariusz" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Moj ojciec odsnieżał u pewnej osoby dach. Podczas wykonywania tej czynności
    poślizgnął się i spadł. Osoba ta zaproponowała mu zawiezienie do szpitala -
    ojciec jednak sie nie zgodził (jest niezarejestrowanym bezrobotnym bez prawa
    do zasiłku - nie ma ubezpieczenia). Jako ze bardo bolały go plecy zawiozłem
    go do szpitala. Na miejscu okazało sie ze ma rościęty łuk brwiowy na który
    założono szwy oraz pękniete 2 kręgi w kręgosłupie. W szpitalu został na 5
    dni. W związku z faktem ze nie posiada ubezpieczenie będe musiał zapłacić za
    jego pobyt w tym szpitalu.

    Opis sytuacji:
    Wg. mojego ojca:
    Umówił się na odśnieżanie dachu. Podczas konczenia pracy poślizgnął sie i
    spadł.

    Wg tej osoby:
    Nie umawiał sie z ojcem na żadne odsnieżanie dachu. Ojece bez jego wiedzy
    musiał wejśc na dach i spaść.
    Osoba te wynajmuje lokal którego dach ojciec odsnieżał.

    Nie wydaje mi sie, żeby ojcie poszedł odsnieżać dach bez zgody tej osoby
    gdyż dzień wczesniej wieczorem mówił ze jest umówiony na odśnieżanie dachy.
    Rano wziął łopate do odśnieżania i wyszedł. Poza tym osoba ta powiedziała
    prznjmiej 2 osobom że wynajeła kogoś do odśnieżania dachy.

    Moje pytanie jest takie czy istnieje jakis sposób na wyegzekwowanie od osoby
    u której odśnieżał dach należności za pobyt w szpitalu i przeprowadzone tam
    badania.