eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoWymiana/zwrot towaru kupionego nie odebranegoWymiana/zwrot towaru kupionego nie odebranego
  • Data: 2004-03-20 08:28:01
    Temat: Wymiana/zwrot towaru kupionego nie odebranego
    Od: "AntekA" <b...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Kupilem lodowke w pewnym sklepie.
    Za ten sprzet zaplacilem gotowka i zaplacilem rowniez zadana kwote za
    transport
    Poniewaz sprzet jest duzy a nie posiadam odpowiedniego pojazdu do zabrania
    go od razu,
    dlatego zdecydowalem sie na transport ze sklepu.
    Towar zakupilem w poniedzialek
    na czwartek miala byc dostawa sprzetu do mnie do domu.
    Do zakupu nikt mnie nie zmusil, byla to przemyslana moja decyzja.
    W srode poszedlem do sklepu, poniewaz chcialem zrezygnowac z zakupu
    i odzyskac poniesione naklady finansowe.
    Lecz sklep odmowil zwrotu gotowki!
    Po dlugich negocjacjach zapadla decyzja ze moze tylko wymienic na inny
    sprzet

    Czy sklep ma prawo aby nie oddac mi gotowki i proponowac wymiane?
    Tak naprawde to towar zakupilem (zaplacilem) ale jego posiadaczem bede
    dopiero po dostawie.
    Czy sa jakies uwarunkowania prawne aby zmusic sklep do oddania kasy?


    Pozdrawiam
    AA



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1