eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoWymiana/zwrot towaru kupionego nie odebranego › Re: Wymiana/zwrot towaru kupionego nie odebranego
  • Data: 2004-03-20 20:14:08
    Temat: Re: Wymiana/zwrot towaru kupionego nie odebranego
    Od: "AntekA" <b...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    >jesli towar po dostawie będzie sprawny to nie masz podstaw - dostawa
    >sklepowa to była twoja decyzja, a jak nawet by sami dostarczali domyslnie
    >(bo nie mają w magazynie na miejscu) to i tak są to tylko okreslone warunki
    >umowy pomiedzu Tobą a firmą sprzedająca lodówkę;
    >zawarłes umowe - obowiązuje ona obie strony - klient w Polsce ma na prawdę
    >sporo dróg do dochodzenia swoich praw (inna rzecz że czesto długich i
    >kosztownych-rzeczoznawcy) ale w przypadku gdy wszystko jest ok to dobra
    wola
    >sklepu że pozwolił na wymianę - to nie była sprzedaż zdalna ani zawarta
    poza
    >siedzibą firmy więc nie obowiązują tu przepisy dotyczace zwrotu towaru bez
    >podania przyczyny;


    Ale co zrobic jak ja chce kase odzyskac, a nie interesuje mnie jakas wymiana
    Czy mam szanse jakos to obejsc?
    Czy tylko pozosaje mi sie pogodzic z tym faktem ze juz mam sprzet i nic sie
    nie da z nim robic


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1