eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoWymiana/zwrot towaru kupionego nie odebranegoRe: Wymiana/zwrot towaru kupionego nie odebranego
  • Data: 2004-03-20 21:05:35
    Temat: Re: Wymiana/zwrot towaru kupionego nie odebranego
    Od: "castrol" <c...@w...chello.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "AntekA" <b...@N...pl> napisał w wiadomości
    news:c3i8nd$1t0$1@inews.gazeta.pl...

    > Ale co zrobic jak ja chce kase odzyskac, a nie interesuje mnie jakas
    wymiana
    > Czy mam szanse jakos to obejsc?
    > Czy tylko pozosaje mi sie pogodzic z tym faktem ze juz mam sprzet i nic
    sie
    > nie da z nim robic

    Juz Ci napisal poprzednik ze wszystko lezy w rekach sprzedawcy.
    Tak sie sklada ze lodokwe juz nabyles w poniedziek i od tamtego czasu stales
    sie jej wlascicielem.

    A prawo dotyczace zwrotow bez podania przyczyny juz nie obowiazuje i jesli
    chce sie cos kupic to nalezy sie zastanowic kilka razy

    Pozdrawiam
    Jacek


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1