    From: "AntekA" <b...@N...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Wymiana/zwrot towaru kupionego nie odebranego
    Date: Sat, 20 Mar 2004 09:28:01 +0100

    Kupilem lodowke w pewnym sklepie.
    Za ten sprzet zaplacilem gotowka i zaplacilem rowniez zadana kwote za
    transport
    Poniewaz sprzet jest duzy a nie posiadam odpowiedniego pojazdu do zabrania
    go od razu,
    dlatego zdecydowalem sie na transport ze sklepu.
    Towar zakupilem w poniedzialek
    na czwartek miala byc dostawa sprzetu do mnie do domu.
    Do zakupu nikt mnie nie zmusil, byla to przemyslana moja decyzja.
    W srode poszedlem do sklepu, poniewaz chcialem zrezygnowac z zakupu
    i odzyskac poniesione naklady finansowe.
    Lecz sklep odmowil zwrotu gotowki!
    Po dlugich negocjacjach zapadla decyzja ze moze tylko wymienic na inny
    sprzet

    Czy sklep ma prawo aby nie oddac mi gotowki i proponowac wymiane?
    Tak naprawde to towar zakupilem (zaplacilem) ale jego posiadaczem bede
    dopiero po dostawie.
    Czy sa jakies uwarunkowania prawne aby zmusic sklep do oddania kasy?

    Pozdrawiam
    AA