eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoWylaczenie 10 dni na zwrot towaru › Wylaczenie 10 dni na zwrot towaru
  • Data: 2010-10-29 11:19:55
    Temat: Wylaczenie 10 dni na zwrot towaru
    Od: januszek <j...@p...irc.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Jak zgodnie z prawem można wyłączyć 10-dniowy termin zwrotu towaru
    kupionego np w sklepie Internetowym? Nie jestem sprzedawcą ale od tej
    strony łatwiej podejść do problemu: hipotetycznie więc sprzedaję towar w
    sklepie Internetowym. Z pewnych powodów nie jestem w stanie
    zagwarantować Klientom możliwości jego zwrotu bez podania przyczyny w
    ciągu 10 dni. Robię więc tak:

    1) w ofercie wpisuję, że cena obsługi logistycznej i dostawy wynosi 500
    zł. Jednocześnie Klient otrzymuje rabat w wysokości 95%. Jeżeli Klient
    zwróci towar w ciągu 10 dni to automatycznie rabat zostanie anulowany i
    co za tym idzie kwota zwrotu za towar zostanie pomniejszona o te 500 zł.

    lub,

    2) do ceny doliczę 500 zł, jednocześnie zaproponuję Klientowi akcję
    promocyjną polegającą na tym, że po 14 dniach zwrócę mu 500 zł jako
    bonus za zakup sprzętu u mnie.

    Czy takie podejścia do sprawy są ok?

    j.

    --
    http://www.predkosczabija.pl/
    "Prędkość zabija. Włącz myślenie!"

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1