eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoWylaczenie 10 dni na zwrot towaru › Re: Wylaczenie 10 dni na zwrot towaru
  • Data: 2010-10-29 11:43:19
    Temat: Re: Wylaczenie 10 dni na zwrot towaru
    Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 29-10-2010 13:19, januszek pisze:
    > Jak zgodnie z prawem można wyłączyć 10-dniowy termin zwrotu towaru
    > kupionego np w sklepie Internetowym? Nie jestem sprzedawcą ale od tej
    > strony łatwiej podejść do problemu: hipotetycznie więc sprzedaję towar w
    > sklepie Internetowym. Z pewnych powodów nie jestem w stanie
    > zagwarantować Klientom możliwości jego zwrotu bez podania przyczyny w
    > ciągu 10 dni.
    > Robię więc tak:

    Jak czegoś nie potrafisz robić, to może zajmij się czymś innym?

    >
    > 1) w ofercie wpisuję, że cena obsługi logistycznej i dostawy wynosi 500
    > zł. Jednocześnie Klient otrzymuje rabat w wysokości 95%. Jeżeli Klient
    > zwróci towar w ciągu 10 dni to automatycznie rabat zostanie anulowany i
    > co za tym idzie kwota zwrotu za towar zostanie pomniejszona o te 500 zł.
    >
    > lub,
    >
    > 2) do ceny doliczę 500 zł, jednocześnie zaproponuję Klientowi akcję
    > promocyjną polegającą na tym, że po 14 dniach zwrócę mu 500 zł jako
    > bonus za zakup sprzętu u mnie.
    >
    > Czy takie podejścia do sprawy są ok?

    I właśnie dla ochrony przed takimi spryciarzami mamy przepisy o
    sprzedaży konsumenckiej.

    Myślisz, że jesteś z takim pomysłem pierwszy?


    --
    *** Stosujesz sie do powyższych teorii na własną odpowiedzialność ***

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1