    From: "news" <n...@m...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Wstawia kit na policji
    Date: Wed, 18 Oct 2006 19:09:07 +0200

    Witam

    Kilka dni temu jechalem samochodem i zajechal mi ostro droge w sposob
    bardzo chamski inny samochod.
    Musialem bardzo ostro hamowac - oczywiscie nie mial pierszenstwa (zjechal
    z lewej).
    Zdenerwowalo mnie to i postanowilem go wyprzedzic zrobilem to i pozniej na
    bardzo wolno jechalem co go zdenerwowalo.
    Pewnie dlatego ze jechal z cala rodzina. Wredny typ prawie spowodowal
    wypadek a pozneij sie wsciekal ze mu ktos nie pozwala jechac szybko.
    Przejezdzalismy kolo policji i pokazal ze skreca (gorzac mi) wiec jest
    duze prawdopodobienstwo ze zglosil to na policje.
    Czy cos mi grozi? Ma caly samochod swiadkow a ja tylko moja zone.
    Jak sie bronic przed tym ze on powstawia kit bo ma wiecej swiadkow - no i
    zawsze jest takie prowdopodobienstwo ze byl policjantem ale nie na sluzbie.
    Czy mozecie mi cos doradzic na takiego wrednego typa?

    Pozdrawiam Piotrek