    From: "pb" <x...@h...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Wspolnota - uchwala
    Date: Wed, 18 Jan 2006 12:06:33 +0100

    Witam

    Moja wspolnota podjela uchwale na mocy ktorej ma byc wykonana
    - wspolfinansowana - sciazka do przystanku, jednak sciezka nie bedzie
    znajdowac sie na terenie wspolnoty, a na terenie nalezacym do miasta lub w
    czesci do innej wspolnoty czy samego dewelopera.

    Czy wiec jest to uchwala ktora wiaze mnie do zaplaty ?

    Nie mam ochoty placic gdyz np wspolnota ktora znajduje sie obok
    zechce sie ogrodzic i nie bedzie juz przjescia a przynajmniej bedzie
    utrudnione (jeszcze fizycznie nie ma tam wspolnoty powstaly bloki ludzie
    sie wprowadzaja ale za 2-3 miesiace dostana akty do reki i podejma uchwale o
    ogrodzeniu osiedla ).

    Wedlug mnie deweloper powinien wylozyc pieniadze na taka sciezke gdyz nowym
    mieszkancom obieuje ja przy zakupie mieszkania,a my jako stara wspolnota
    mamy pokryc czesc kosztow.

    Czy mozna taka uchwale zaskarzyc ? Co bedzie gdy np nastepna uchwala bedzie
    budowa autosrady A1 lub tylko wspolfinansowanie
    tejze autostradu - to oczywiscie zart ale sam sie nasuwa

    pozdrawiam

    pb