  • Data: 2006-01-19 14:29:26
    Temat: Re: Wspolnota - uchwala
    Od: "Rafał " <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl> napisał(a):

    > A nie jest tak, że musi czekać na wyrok sądu, ale i tak do
    > ogłoszenia wyroku uchwała podlega wykonaniu?
    >
    > Renata

    Jeżeli literalnie podchodzić do art 25 UWL to masz rację. Ja stoję na
    stanowisku, że zgodnie z art 58 KC czynność prawna niezgodna z prawem jest
    nieważna i na tej podstawie nie muszę wykonywać danej uchwały. Przykład:
    jeżeli znalazłaby się grupka 51% "idiotów", którzy przegłosowaliby, że każdy
    członek WM "musi zabić przynajmniej 1 sąsiada miesięcznie" to czy czekałabyś
    na wyrok sądu a do wyroku wykonywałabyś tą uchwałę? :-)

    pzdr.
    Rafał