  • Data: 2006-01-18 11:21:09
    Temat: Re: Wspolnota - uchwala
    Od: ".B:artek." <m...@n...ma.i.nie.bylo.pl> szukaj wiadomości tego autora

    pb wyskrobał(a):
    > Moja wspolnota podjela uchwale na mocy ktorej ma byc wykonana
    > - wspolfinansowana - sciazka do przystanku, jednak sciezka nie bedzie
    > znajdowac sie na terenie wspolnoty, a na terenie nalezacym do miasta lub w
    > czesci do innej wspolnoty czy samego dewelopera.
    >
    > Czy wiec jest to uchwala ktora wiaze mnie do zaplaty ?

    Tak samo jak każda uchwała. Tylko, że tutaj jest jeszcze problem czy macie
    stosowne zezwolenia itd. Ale zakładam, że to jest.

    > Nie mam ochoty placic gdyz np wspolnota ktora znajduje sie obok
    > zechce sie ogrodzic i nie bedzie juz przjescia a przynajmniej bedzie
    > utrudnione (jeszcze fizycznie nie ma tam wspolnoty powstaly bloki ludzie
    > sie wprowadzaja ale za 2-3 miesiace dostana akty do reki i podejma
    > uchwale o ogrodzeniu osiedla ).

    To po co podjęliście taką uchwałę?

    > Wedlug mnie deweloper powinien wylozyc pieniadze na taka sciezke gdyz
    > nowym mieszkancom obieuje ja przy zakupie mieszkania,a my jako stara
    > wspolnota mamy pokryc czesc kosztow.

    Jeżeli macie taką ścieżkę w umowach, to ścigajcie developera. Jest to wtedy
    częściowe niewykonanie umowy.

    > Czy mozna taka uchwale zaskarzyc ? Co bedzie gdy np nastepna uchwala
    > bedzie budowa autosrady A1 lub tylko wspolfinansowanie
    > tejze autostradu - to oczywiscie zart ale sam sie nasuwa

    Możesz zaskarżyć ją do sądu. A co do budowania autostrady to wspólnota
    obawiam się, że nie może tego współfinansować :)

    --
    .B:artek.