    From: "Piotr Serwin" <l...@N...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Wrabiają mnie (długie)
    Date: Sat, 23 Oct 2004 15:04:07 +0200

    Witam!
    Piszę o swoim problemie.Bardzo proszę o radę.Ta sprawa jest dla mnie
    naprawde ważna.
    Jestem w maturalnej klasie,przez pół roku chodziłem do Katolcikiego Liceum z
    którego zostałem wydalony1,5 roku temu ,oficjalnie za skłocanie klasy,picie
    alkoholu.
    Moje "problemy" w szkole zaczęły się od tego że ojciec zaczął rozliczać
    ks.dyrektora z niejasnych braków szkolnych pieniędzy itp.Potem wydarzenia
    rozegrały się praktyczie w ciągu 3 tygodni i z dobrego ucznia (przew.szkoły)
    zostałem z niej usunięty
    Po jakimś czasie (już po moim usunięciu) w internecie powstała stroina
    internetowa szkoły autorstwa kolegi z klasy.Były na niej zdjęcia
    nauczycieli,opisy zniesławiające szkołę.,pentagramy etc.
    Wybuchła z tego afera,koleś-autor strone szybko zlikwidował.
    Rok poźniej ( w styczniu tego roku) ten sam kolega napisal mi na gg że ze
    szkoły wylatują kolejne osoby za picie alkoholu,zwymiotowanie na księdza) i
    że osoby te zemszczą się na księdzu.Ta zemsta polegała na tym że fasada
    szkoły oraz samochód księdza zostaną pomalowane farbą.I tak się stało.W nocy
    14 stycznia na szkole namalowano swastyki,pentagramy hasła anty-klerykalne
    itp.
    Na policji toczy sie sprawa z art 288 (niszczenie mienia) ja jestem
    świadkiem w tej sprawie.
    Byłem na pierwszym przesłuchaniu.Od razu powiedziano mi że teraz mogę szybko
    stać się podejrzynym w sprawie.
    I tu zaskoczenie koleś autor strony internetowej zeznaje że to ja byłem
    twórcą strony internetowej,gdyż wielokrotnie go o tym
    informowałem,powiedział również że to ja w styczniu rozgłaszałem że szkoła
    zostanie pomalowana itp.
    Koleś zeznaje że ja pisałem mu o tym wszystkim poprzez gadu-gadu.
    Na dodatek ksiądz mówi że odbierał ode mnie telefony w których groziłem mu
    śmiercią,pobiciem itp.

    Sprawa wygląda bardzo nieciekawie.Na następne przesłuchanie mam przynieść
    wydrukowane archiwum gadu gadu z rozmów z tym kolesiem.
    Z archiwum jasno wynika że to on pisał mi o pomalowaniu szkoły,ale czy to
    jest dowód ?
    Koleś ten zwalił winę na mnie,kiedy to policja zaczęła śledztwo w tej
    sprawie i on był podejrzany.Nie ma żadnych innych dowodów oprócz jego
    zeznań.
    Mam na policję przynieść swój numer IP.
    Jak sobie teraz uświadamiam to strona ta mogła być rówież założona z mojego
    komputera,gdyż "koledzy" z katolcikiego LO często przesiadywali u mnie w
    domu i korzystali z mojego stałego łącza.Mogą to potwierdzić moi rodzice
    Moja wiedza na tematy związane z tworzeniem stron www jest bardzo niska,nie
    potrafię tego robić co również może poświadczyć mój nauczyciel informatyki.

    Jak widać to wszystko jest nieciekawe.Jak powinienem się bronić przed
    niesłusznym oskarżeniem ?
    Po niedzieli będe rozmawiał ze znajomym adwokatem bo na pewno sprawa ta
    trafi do sądu.
    Jaką linię obrony powinienem przyjąć ? Na policji zeznałem jak było naprawdę
    tylko czy to coś da

    Bardzo proszę o porady,uwagi
    Pozdrawiam!
    Piotr Serwin