  • Data: 2004-10-23 14:05:00
    Temat: Re: Wrabiaj? mnie (długie)
    Od: futszaK <f...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Sat, 23 Oct 2004 15:04:07 +0200, użyszkodnik "Piotr Serwin"
    <l...@N...pl> napisał:

    > Bardzo proszę o porady,uwagi
    > Pozdrawiam!
    > Piotr Serwin

    widze że klechy robią afere :P

    wydruk z GG to nie jest generalny dowód, natomiast wraz z logami
    zbieranym gdzieś na serverach po drodze zawiera informacje które mogą
    pomóc w ustaleniu czy kłamiesz czy też nie
    do tego dochodzą bilingi telefoniczne i paredziesiąt innych rzeczy o
    których istnieniu wiedzą techniczni od telekomunikacji a o czym
    przeciętna osoba z ulicy nie ma zielonego pojęcia

    gegeralnie jeśli jesteś niewinny to dostarcz to o co Cie proszą, nie
    zwacaj uwagi na to że Cie straszą, oni zawsze straszą, taka praca

    --
    futszaK
    598339018 601061867